The hunter seeks his prey

9 comments:

  1. Oh man, I've always liked the idea of using animals as suitcases. And as slippers.

    That album cover's pretty great.

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:44 PM

    jag är helt hänförd över dina illustrationer och din omättliga kreativitet! vilken enorm källa du är, av skapande. vilken fantasi och vilken blick för detaljer.

    jag är helt mållös egentligen, det är därför jag bara babblar på.

    men allvarligt mattias, du skulle ju kunna bli världsstjärna om du marknadsförde dig själv lite mer...fast det gör du ju i och för sig via bloggen. men du borde ge dig ut med en portfolio och skicka till byråer eller vad som helst för att visa "kolla! här har ni en mästare, betala mig så ritar jag vad som helst!".

    för det är ju precis det du verkar kunna, rita precis VAD SOM HELST och det blir så fantastiskt roligt och spännande.

    jag är helt tagen av din stil och din fanasi och humor. man undrar lixom varifrån allt kommer...som du får ner i dina moleskines...

    ha det gott och en vacker dag kommer hela världen att få höra om mattias adolfsson!

    ReplyDelete
  3. thanks Goutwort

    Tack Anne jag blir väldigt glad av din kommentar, marknadsföring har aldrig varit min grej, lite svårt att hinna med just den biten också när man jobbar heltid, fast det är nog bara dåliga ursäkter för att slippa göra saker man har svårt för.

    Tack igen

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:23 PM

    och grisikonen som du har som bild är underbar. dina grisar är så stolta och snygga. jag ler varje gång du ritar grisar. för mig är en mattias-gris den ultimata grisen! :-)

    ReplyDelete
  5. Hahaha!!AWESOME work dude!!!

    ReplyDelete
  6. never trust anyone in a green suit

    ReplyDelete
  7. Great Mattias, great!!!

    Nice colors

    ReplyDelete
  8. When Ezra Pound when to Europe he was dressed in a suit made from billiard cloth, and where did he end up?
    thanks all

    ReplyDelete
  9. Animals suitcases or bags is quite fashionable among kids these days!!

    ReplyDelete