Party party

5 comments:

  1. "Do you come here often?"

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:22 PM

    Festliga fyllehundar! Den dreglande tjockisen med två drinkar är roligast.
    Tänkte fråga vart du köper det där tuschet du använder. Är det vattenlösligt?
    Själv använder jag något billigt kinesiskt tusch (kan vara soja, svårt att tyda etiketten) i mina pennor eftersom det är det enda jag har hittat som inte förstör dem.

    ReplyDelete
  3. Det går att köpa på NK, men då jag köpte där hade dom inte american eel framme utan det var man tvungen att fråga om, de fattar inte att bläcket funkar fint till reservoirpennor. Det man ska vara medveten om med bläcket är att det torkar långsamt, för färgläggning helst ett dygn, för att vara på den säkra sidan

    I can't remember Elizt

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:03 AM

    Okej, tack! Ska investera i en flaska nästa gång jag är söderöver.

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:05 AM

    varfor inte:)

    ReplyDelete