The non shaver

Shaving is important if you like to break a world record, and who doesn't?

10 comments:

  1. Anonymous3:12 PM

    Hej Mattias!

    Publicera om du vill ;-)

    Jag heter Mette och är yrkesfotograf med egen blogg. Jag brukar inte skriva inlägg för att hitta nya läsare på andra fotobloggar men den här gången letar jag fotointresserade som är tävlingssugna! Nästa söndag den 23 november går mitt fotomaraton av stapeln. Det är en rolig fototävling med finfina priser jag fått av snälla sponsorer (YFO, Crimson, Scandinavian Photo). Än så länge har inte så många anmält sig och jag skickar därför ut det här och hoppas på fler tävlande. Man behöver absolut inte vara något proffs med kameran för att tävla, och det finns dessutom även priser som lottas ut bland alla anmälda.

    10% av anmälningsavgiften skänker jag till Läkare Utan Gränser.


    Varmt välkommen in på bloggen för att tävla själv eller vidarebefordra detta till en vän som tycker om att fotografera!

    Här hittar du all information:

    http://mettesfoto.blogg.se/2008/november/fotomaraton-sondag-23-november.html


    Bästa hälsningar Mette Ottosson

    ReplyDelete
  2. world record laughs

    ReplyDelete
  3. You're right- that guy with the whiskers doesn't stand a chance!

    ReplyDelete
  4. I look all the time but sometimes I just have to say Bravo! This is wonderful and I may just send a link to my husband who could take the hint.

    ReplyDelete
  5. He can't shave! Grows bristles for the toothbrush factory.

    ReplyDelete
  6. So simple, and yet so brilliant

    ReplyDelete
  7. thanks all, I'm a bit sloppy when it comes to shaving to

    ReplyDelete
  8. Anonymous2:36 AM

    good article

    ReplyDelete
  9. Anonymous4:05 AM

    maste kolla:)

    ReplyDelete